пятница, 5 октября 2012 г.

Модуль 9


 На цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Визначилися, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; Почнуть планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10.
Цей модуль допоміг нам з’ясувати  роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…у цьому модулі  ми сфокусували свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створили документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Також спланували, як будемо  вивчати обрану нами тему в своєму класі та створили  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий